آخرین اخبار
کد مطلب: 125300
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع
استکبار در مواجهه با ايران دچار بي عملي شده است
تاریخ انتشار : 1396/08/06
نمایش : 2951
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) گفت: استکبار ددچار بي عملي شده و فضايي براي اجراي قدرتنمايي ندارد، چرا که در هر ميداني در مقابل جبهه حق قرار مي گرفته شکست مي خورد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام و المسلمين کريم سرافراز مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) گفت : اسلام بيشتر از هر زمان ديگري نياز به کمک و ياري دارد .
 
وي بابيان اينکه خورشيد اسلام درخشش عجيبي در دنيا ايجاد کرده است، تصريح کرد: امروزه اسلام ناب محمدي نظم نوين جهاني را که مدنظر امريکا و هم پيمانش بوده است را تغيير داده و استکبار نيز تمام توان و قدرتش را در مقابل اسلام و جبهه حق قرار داده اند.

سرافراز جمهوري اسلامي ايران را پرچمدار اسلام ناب در دنيا خواندو گفت: اسلام در مقابل دشمن ايستادگي کرده و با برخورداري از موضع برتر، باعث شده استکبار در موضع بي عملي قرار گيرد.


نماينده ولي فقيه در سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه اسلام ياداور شد: آمريکا و کشورهاي استکباري توان مقابله زميني با ايران را ندارند، چراکه به خوبي مي دانند هزينه اي که متحمل مي شوند بسيار بيشتر از سودي است که ممکن است بدست آوردند.

وي به شکست استکبار در خليج فارس در برابر سربازان اسلام اشاره و گفت: در حمله گذشته قصد مغلوب کردن ايران در خليج فارس را داشته اما سرانجام مقهور و مغلوب نيروي دريايي جمهوري اسلامي ايران شدند.

سرافرازبا بيان اينکه
قدرت استکبار ديگر در روي زمين کارايي ندارد چون در برابر آن قدرت ايمان و اراده قرار گرفته است، گفت: اين ها هيچ گاه حرف و عملشان يکي نيست مي گويند گزينه ها روي ميز است امادر عمل رفتاري ديگر دارند؛ اما جمهوري اسلامي ايران هر حرفي که ميزند به آن جامه عمل مي پوشاند.

وي گفت: بعد از ترقه بازي هاي تروريست ها در مجلس، و اعلام تلافي کردن از سوي جانشين فرمانده سپاهبود که  پس از چند روز 6 موشک نقطه زن مقر فرماندهي تروريست ها را متلاشي کرد و اين ايستادگي ايران موجب شده امروز ملت هاي مظلوم با الگو برداري از جمهوري اسلامي ايران در مقابل استکبار بايستند.


مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) به راهبرد دشمن در برابر جمهوري اسلامي ايران اشاره و افزود: تحريم،نا کارآمدي اقتصاد کشور، انزواي سياسي جمهوري اسلامي هم در منطقه و هم در سطح جهان، تهي کردن انقلاب اسلامي از قدرت بازدارنده، مهار قدرت منطقه اي جمهوري اسلامي ايران و نفوذ، که داراي ابعاد سياسي، اقتصادي، فرهنگي از جمله اقدامات استکبار در برابر اسلام است .

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس